Migrän

Halloj sötnosar!
Ni tror inte jag vaknade med migrän idag, jag menar vafan har bara en vecka kvar på jobbet så huvudet kunde väl ha skippat huvudvärken denna veckan :@
så de blev att gå upp och ta en huvudvärkstablett, ringa jobbet plus bemaningen och sen krypa ner i sängen igen och försöka somna om. Tror jag har fått huvudvärk i med att jah har vaknat en gång i timme hela natten, så jag känner mig rätt så slut i både huvudet och kroppen.
Så idag så blir det bara att ta det lungt kanske fixa med designen på bloggen är som sagt inte riktigt nöjd med den, den känns inte riktigt som mig. Men vi får se hur långt jag kommer med den.
Vi hörs mer sen:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0