Hemma från träningen!

Hemma efter en helt underbar träning, längtar redan igen till nästa!
detta låter kanske sjukt men jag gillar att svetts speciellt när man tränar och sånt,
har verkligen saknat att röra mig och sen har jag saknat min föra bästis Louise karlsson.

Hoppas verkligen på att vi kan hitta tillbaka till varandra igen, saknar liksom vänskapen som vi hade innan och så klart så saknar jag dig med. Detta måste vi verkligen ta tag i eller vad säger du Lollo ? :D
Men brukar ju säga att äkta vänner hittar alltid tillbaka till varandra vare sig de har går månder eller år sen sist man umgicks.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske ta en bit mat, men föst på listan står dusch som består av hårinpackning och ansiksmask ett mini spa är vad jag har här hemma :D myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0