Godnatt!



Nu tänkte jag hoppa i säng, kommer ju en dag imorgon med!
Tänkte jag skulle berätta lite snabbt om vad jag har hitta på med idag innan jag går och lägger mig.
Idag kan jag väl inte säga att de har hänt allt för mycket, men jag var i alla fall en sväng på Nova med mamma och shoppade lite (kommer upp bilder på de imorgon), sen har jag ju färgat mitt hår och jag är super nöjd.
Annars har jag bara tagit de lungt idag och betalt en massa räkningar woho de är ju så roligt och se när pengarna bara försvinner igen hehe.

Tyvärr så har man blivit urkass på att blogg den senaste tiden , men ska försöka ändra på de imorgon :)
Men nu säger jag Godnatt och sov gott så hörs vi imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0