2010-10-23

God förmiddag bloggen!
Klockan är 11:40 och jag har redan hunnit jobba i 3 timmar idag och jag sitter här och är helt död!
kunde inte somna igår natt, somnade nog inte fråns kl 3 och sen skulle man upp kl 6 jippi!
Finns ju anledningar till varför man inte riktgit kunde sova vet inte riktigt om jag vill ta de på bloggen, men i alla fall kan säga så här mycket att de tyvärr hänt lite tråkiga saker och tack Rebecca för att du ville umgås med ett vrak som mig!

Idag är det lördag och jag hoppas verkligen att de händer något idag så jag slipper sitta hemma och gräva ner mig ännu mer än vanligt. Är liksom bäst på de tyvärr.
Har i alla fall tänt upp en massa ljus i mitt rum så man slipper sitta i mörkert hehe, blir väl att sitta och spela med min lille bror ett tag nu och sen hoppa in i duschen och använda hårinpackning och ansiktsmask och lite sånt :)

Vi hörs nog mer sen!

Kommentarer
Postat av: zarah

vill du bli veckans blogg?



anmäl dig här!

http://zaraheriiksson.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-1.html



du har inget att förlora ;)

2010-10-23 @ 23:38:05
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0