2010-10-18

Halloj!
Igår blev det inget bloggande för jag hade en massa problem med Fredrik så kände att jag inte orkade, var liksom så arg och ledsen inom mig så hade ändå inte skrivit något vettigt.
Sen på kvällen så kom fredrik och hämtade mig så vi kunde snacka ut lite, men jag har ingen aning om hur de kommer bli mellan oss än! Vi har i alla fall kommit överrens om att vi ska ta de lungt fram och se vart de leder oss.
Ni får hålla tummarna på att de blir så bra som de kan bli hehe.

Fredrik är just nu och hämtar hem en kyl och frys och jag sitter här och kollar tv, när han kommer hem så ska vi hitta på något men jag har ingen aning om vad :)

Men jag lovar att blogga mer när jag kommer hem i kväll!


Kommentarer
Postat av: lina

jätte fin blogg =)

2010-10-18 @ 15:16:21
URL: http://www.linathor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0