Hos älskling

Godmorgon sötnosar!
Sitter hemma hos min älskling och njuter av att han äntligen har kommit hem från magaluf,
om bara en liten stund så ska jag och fredrik åka en tur till Väla och Ikea och gå runder!
Igår fick jag i stort sätt köpt allt förutom skor och smink så förhoppningsvis så får jag köpt de idag så man får de gjort :)
Men först ska han duscha klart och göra sig i ordning, som de kommer dröja ett litet tag innan vi kommer iväg!
jag som hatar att sitta och vänta blir lite små stressad av de hahah.
De verkar som att han börjar bli klar nu!
vi hörs mer senare idag :*


Kommentarer
Postat av: Mia

Assnygg blogg!

Allt bra med dig?

2010-08-29 @ 17:51:23
URL: http://precisely.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0