Godnatt!

Godnatt på er sötnosar!
imorgon är det måndag och en ny vecka med nya äventyr ;)
så klart så är det tillbaka till jobbet fast de blir bara 3 dagars jobb och sen är man ledig i 6 dagar så de kommer att bli en riktigt soft vecka som jag verkligen ser fram i mot!
Tyvärr så blev det ingen bild på mitt hår idag för smarta jag glömde batteri laddaren till kameran hos Elin och min ända laddade batterin haha, hur smart får man vara igenligen ?
Men jag ska se till att ha laddat batteriet till min systemkamera i stället så de ska nog komma upp någon snygg bild imorgon de lovar jag er :)

Nu måste jag verkligen säga Godnatt till er och krypa ner i sängen annars kommer jag aldrig upp imorgon man börjar så klart halv 7 Jippi not!

Sov så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0