Ängelholm

De blev en tur hem till älskling idag vid 19.00 tiden,
men tyvärr så måste jag köra hem igen på morgonen men jag får i alla fall träffa han lite :D
Idag har det faktiskt hänt en massa olika saker, har varit på Ikea och hornbach i malmö med Elin!
På ikea så köptes de en ny byrå och lite nya ljus + att jag fick två mysiga filtar av elin i födelsedagspresent behövs verkligen nu när de börjar bli höst. 
Sen på hornbach så köptes de två hundkorjar till malte och milo :)
Imorgon blir det att hämta hem milo från mormor och sen ta hand om malte som ligger hemma och har feber igen :/ men sån tur så blir han snart bra igen!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att älskling ska bli klar i duschen och sen får de bli sängen så jag säger Godnatt nu så bloggar jag mer imorgon :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0