Allvarligt trött idag!

Hej sötnosar!
Idag är det fredag och i dag var det sista dagens jobb innan mitt uppehåll på en vecka woho:D
efter jobb spenderades dagen på Center syd som så klart bestod av en massa shopping + mc donalds,
och detta gjordes med lillsyrran Emma, Elin och hennes vän Stefan. 
Snacka om en helt galen dag och de var verkligen evigheter sen man umgicks med elin eller ens umgicks lite med sin lilla syster så de var verkligen på tiden hehe :)

Men nu sitter jag framför datorn och är svinigt trött och vet inte var jag ska ta vägen,
men de blir väl att sätta sig framför tv och spela lite :)
men får se om jag ens orkar ta mig från datorn och in på Andreas rum, då är man allvarligt trött haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0